10 random om mig

1 Jag är född i USA, San Francisco
2 Jag är livrädd för myror ahmen lol 
3 Jag älskar min kanin mer än mat
4 Jag kan inte göra fyrklöver med tungan kul att veta Sandra
5 Jag hatar doktorer för jag träffade en idiotdoktor när jag va liten
6 Jag blev så nervös efter att ha träffat den doktorn att jag började "pillra" i håret och drog loss det
7 oooch jag "pillrar" fortfarnade i håret
8 och om jag ser doktorn jag träffade kommer han att dö en långsam död :) </3
9 jag gillar mina naglar, dom är fina tycker jag :) ego nej 
10 jag är blyg och vågar inte riktigt ta kontakt först så om du träffar mig så gå fram och säg hej för om du gör det kommer jag snacka på som en maskin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: