Ooops missberäknade

Trode de skulle komma ett tidsinställt idag men de va ju imorgon... Sorry sorry.
Jag är hur som helst på en csmping i nåt som heter Värnamo nu. (Nära Söderköping) De e fett mysigt! Våran "granne" är en kille typ i min ålder och han spelade just fotboll med våran andra granne som är typ fem år. Gulligt så jag dör.

Idag åt vi glass på Smultronstället i Söderköping! Jag tog nåt som hette skepp ohoj med tre olika sorters kulglass, toppat med grädde och mjukglass och sås och hallonbåtar. Fetto.
Jag fotade tyvärr inte med min mobil för den hade dött men jag har bilder på kameran.. Så om några dagar kommer n kunna se hur glassen och Söderköping såg ut! Hoppas ni kan vänta...
Imorgon ska vi åka tiiiill... Baddabam ULLAREEED! Allt jag köper där får ni också se när jag kommer hem! :) vänta er en bildbomb haha. Alla mina kontopengar kommer ta sluuut :( men de e de värt :)
Nu ska jag lägga mig i tältet och mysa. Vi var i gränna idag också och köpte polkagrisar :) bilder på dom senare också för wifiet som jag blev så glad över att denna camping hade funkade inte Hörs :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: