Ullared here I come!

Imorgon ska min bror till Stadium sports camp, som ligger i Norrköping. Jag var där vecka 1 btw så om ni såg mig där så ah. Heeeej :D hahah nej. Men ah så jag och mamma åker ner dit med honom för sen kommer vi fortsätta lite längre och campa och cykla lite och sånt. Oso "campar vi oss ner" till Ullared! :) Lite annorlunda "utflykt" men de e ju mysigt att tälta och bo i stugor och så så jag tror det kommer bli kul :) Sen ska jag köpa massa najs kläder på Ullared också! :)))) min kusin va just där och hon sa att det fanns mycke fina grejor :) hope she's right! ;) Känner jag borde rensat garderoben innan jag åkte men too late nu så. Hoppas jag kommer ha internet nog att blogga bara :| Om inte så har jag gjort två tidsinställda så ni överlever ändå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: