Morfar!

Nu är vi påväg till morfar!

Vi åt lunch brevid slussarna i Sjötorp, de va jättemysigt. Fast man blir lite nervös av att kolla när dom slussar eftersom de e så svårt. Man vill lixom gå dit å säga hur dom ska göra haha. Hoppas vi kan åka Göta Kanal någon gång :) skulle va mysigt förutom att de e folk som glor vid varje sluss :/ man får dock inte segla i kanalen så vi får gå med motor, men de e mysigt de me!

Uppdaterar nog en gång när jag är hos morfar också. Skulle tro de iaf :) vi går no och badar och lite sånt så jag får väll se om jag hinner. Annars bloggar jag påväg hem men de blir ganska sent.

Trist att jag inte kan publicera nån bild med inlägget men de va där gränsen för internet gick.. Ledsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: